1. Slovo úvodem
Milí Uživatelé, velmi si vážíme projevené důvěry a jsme rádi, že jste se rozhodli používat službu Cat Agency.
Následující Podmínky použití naší služby upravují práva a povinnosti mezi námi, tedy Poskytovatelem služby Cat Agency
a Vámi – tedy Uživatelem.
2. Základní definice
Poskytovatel služby Cat Agency je společnost Zoomsoft, s.r.o. se sídlem Hvozdecká 1378/10, 635 00, Brno, IČ: 05880408,
která je zapsána u Krajského soudu v Brně, Spisová vložka 98698 C. V tomto právním dokumentu se Poskytovatelem dále
také myslí použití slovního spojení „My“, „Naše“.
Uživatel je každý, kdo používá webové stránky (www.catagency.cz) a produkty či služby těchto stránek.
Uživatel musí být osoba zletilá a způsobilá k právním úkonům. Poskytovatel si vyhrazuje právo ověřit si, zda je Uživatel způsobilý k
právním úkonům. Pokud je Uživatel osoba podnikající a zaškrtne při platbě služeb či produktů Cat Agency pole „Nákup na firmu“, zavazuje
se tímto v případě povinnosti odvézt daň, že tuto povinnost splní v zemi registrace dané společnosti, pro kterou je služba či produkt
objednán. Pojmem Uživatel dále v těchto Podmínkách užití se vždy myslí slovní spojení „Vy“, „Vaše“.
Občanský zákoník je zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.
GDPR se rozumí nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v
souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
Ceník je informace o kompletních cenách služeb a produktů Cat Agency. Ceník je dostupný na webovém rozhraní.
Ostatní služby jsou Služby Cat Agency, které doplňují primární Produkty a Služby. Zejména se jedná o Zákaznickou podporu a
jakékoli jiné Služby, které jsou nabízené na webovém rozhraní Poskytovatele.
Obsah Poskytovatele je veškerý obsah, který je dodáván Poskytovatelem v rámci každé Služby či Produktu. Obsah Poskytovatele
je autorským dílem Poskytovatele.
3. Základní ustanovení
Každý, kdo jakkoli používá webové stránky Cat Agency (www.catagency.cz), jejich obsah, produkty či služby těchto stránek, tak tím
vyjadřuje souhlas s těmito Podmínkami užití a uzavírá platnou Smlouvu s Poskytovatelem služby Cat Agency a zavazuje se plnit povinnosti, které z této Smlouvy vyplývají.
Tyto Podmínky užití upravují právní vztahy mezi Poskytovatelem a Uživatelem. Smlouva je uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku přes rozhraní webových stránek Poskytovatele.
Pokud jakýkoli soud, správní orgán či jiný regulátor rozhodne, že jakékoliv ustanovení těchto Podmínek je neplatné nebo jinak nevykonatelné, bude takové
(taková) ustanovení vyjmuto z těchto Podmínek. Zbytek Podmínek ale bude i nadále plně platný.
Na webových stránkách "catagency.cz" a všech subdoménách této domény mohou být shromažďovány
osobní informace Uživatele, získané např. v průběhu registrace nebo v rámci jakékoli služby či produktu Poskytovatele.
Poskytovatel rozlišuje mezi Uživatelem, který splňuje podmínky spotřebitele (Uživatel, který při uzavírání Smlouvy s Námi nejedná
v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání) a Uživatelem, který podniká.
Jestliže tedy Uživatel v objednávce produktů či služeb Cat Agency uvede své Identifikační číslo (IČ), bere tímto Uživatel na vědomí,
že pro něj neplatí pravidla, uvedená v těchto Podmínkách pro spotřebitele.
4. Služby a produkty Cat Agency
Placené - Prémiové služby
Cat Agency nabízí svým Uživatelům placené služby.
Uživatel si
může zakoupit jednu či více placených služeb. Kompletní specifikace placených služeb je k Uživateli k dispozici vždy v Ceníku.
Veškeré ceny, které jsou uvedeny v Ceníku mohou být kdykoli Poskytovatelem nahrazeny cenami akčními. Celistvý přehled všech aktuálně platných
cen je možné najít na stránkách Cat Agency na adrese "https://www.catagency.cz/ceny/.
Celková konečná cena je Uživateli vždy zobrazena ještě před potvrzením objednávky jakékoli placené služby či produktu.
Jestliže Uživatel zaškrtne v objednávce „Nákup na firmu“, stvrzuje tímto, že v případě vzniku povinnosti vykázat a odvést daň, povinnost
splní v zemi registrace společnosti, pro kterou je služba dodána.
Veškeré placené produkty a služby Cat Agency je možné objednat online, přímo v Administraci Cat Agency v části Administrace, určené pro Uživatele.
Kdykoli se také může Uživatel obrátit na Zákaznickou podporu Poskytovatele. Bližší informace jsou k nalezení v sekci Nápověda tohoto webu.
Jestliže je v rámci služby Cat Agency součástí úklid domácnosti, pak se tímto úklidem rozumí vždy výhradně úklid přímo související s nepořádkem, který
je způsoben domácím mazlíčkem. Jiný typ úklidu není součástí žádné placené ani neplacené služby Cat Agency. Tento fakt je zohledněn v jakékoli formě
úklidu - tedy vytírání, vysávání, drobný úklid. Je-li součástí služeb Poskytovatele jakýkoli úklid, je vždy výslovně vyjmut z Reklamace, na tuto část
služeb Poskytovatele nelze uplatňovat Reklamační podmínky, není ani možné jakýkoli úklid řadit mezi vady služby Poskytovatele. Důvodem vyjmutí z Reklamace i vad je
rozdílná a předem neznámá doba mezi poslední návštěvou u Uživatele/Klienta a mezi návratem Uživatele/Klienta.
Je-li součástí služeb Poskytovatele předem stanovený čas - délka služby, pak tato délka nemusí být Poskytovatelem dodržena, jestliže:
a) Je domácí mazlíček viditelně ve stresu z návštěvy. Poskytovatel je povinen tuto skutečnost prokázat obrazovým materiálem, videozáznamem nebo jinou jasně průkaznou formou.
b) Proběhla návštěva veterináře nebo proběhla jiná výjimečná situace. Tuto situaci je Poskytovatel povinen Uživateli jednoznačně prokázat.
5. Smlouva o zrušení této smlouvy
Smlouva
Koupě produktů a služeb, které Poskytovatel nabízí, je vždy realizována pomocí online objednávky.
Smlouva vzniká odesláním objednávky ze strany Uživatele. Uživatel je o úspěšně zaplacené objednávce
neprodleně informován Poskytovatelem prostřednictvím e-mailu a to vždy a výlučně na e-mailovou adresu
Uživatele, kterou Uživatel uvedl při registraci nebo která je uvedena u daného uživatelského účtu
jako "přihlašovací". Po úspěšném přijetí celé částky na bankovní účet Poskytovatele je Uživateli také
neprodleně vystavena Poskytovatelem faktura a tato je k dispozici ke stažení ve formátu PDF po přihlášení
Uživatele do Administrace. Možnost odstoupení od uzavření smlouvy podléhá zvláštním podmínkám a pravidlům,
které jsou dále součástí této smlouvy.
Jestliže v objednávce Uživatel uvede chybné nebo neplatné údaje, je povinen o tomto faktu Poskytovatele neprodleně
informovat.
Prosím berte na vědomí, že tyto změny lze činit pouze ve lhůtě 120 minut od odeslání objednávky.
Po uplynutí této lhůty Váš požadavek nemusí být řádně zpracován naší Zákaznickou podporou.
Zrušení smlouvy
Zrušení této Smlouvy mezi Poskytovatelem a Uživatelem je možné i po uplynutí lhůty pro odstoupení
od smlouvy, výlučně však v případě, že nežádáte o vrácení peněz.
Žádost o zrušení nákupu produktů či služeb či jejich změnu (tzn. cokoli, co má vliv na poskytnutí služby Uživateli)
musí být předložena přímo Uživatelem (vlastníkem účtu) a to písemně (e-mailem), výlučně z e-mailové adresy, která
byla použita při registraci daného Uživatele nebo která je aktuálně vedena v daném profilu Uživatele jako "přihlašovací".
Komunikační prostředky na dálku
Touto Smlouvou uděluje Uživatel plný souhlas s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy.
Náklady, které mohou vzniknout Uživateli při použití komunikačních prostředků na dálku (náklady na internetové připojení,
náklady na telefonní hovory) si hradí Uživatel sám.
Platnost smlouvy
Platnost Smlouvy v rámci poskytování placených služeb Uživateli má trvání na základě vyplněného data "od" a "do" v objednávce. Konkrétní platnost Smlouvy si Uživatel
vždy vybírá při objednávce služeb Cat Agency. Přehled veškerých možných délek trvání platnosti Smlouvy je k dispozici vždy
v aktuálním Ceníku, který je součástí tohoto webu.
U jiných placených služeb, pokud není uvedeno jinak při jejich objednávce, smlouva končí ve chvíli, kdy je služba poskytnuta.
6. Platby
Jak můžete služby Cat Agency uhradit
Placené služby můžete zaplatit bankovním převodem nebo kreditní kartou nebo jinou platební metodou,
která je nabídnuta v Objednávce v části Platební metody. Náklady a jakékoli vzniklé poplatky za bankovní převod si
hradí Uživatel sám. Uživatel je také plně odpovědný za správné vyplnění veškerých platebních informací při platbě
objednávky. Poskytovatel není odpovědný za žádosti, kterým nebylo vyhověno z důvodu Uživatelem špatně nebo
nedostatečně vyplněných informací.
Platba platební kartou online
Jestliže Uživatel zakoupí produkty nebo služby Poskytovatele platební kartou, vyjadřuje tímto přímý souhlas s tím, aby
Poskytovatel strhnul danou platbu z dané platební karty a účtu Uživatele.
Při dokončení objednávky placených služeb Uživatelem ukládá Poskytovatel platební informace Uživatele a tyto platební
informace mohou být využity pro automatické obnovení služeb a pro urychlení Vašeho dalšího nákupu produktů a služeb
Poskytovatele.
Platby a aktivace Placených služeb
Datum přijetí platby je stanoveno na základě potvrzení o úspěšném přijetí příslušné částky ze strany poskytovatele způsobu platby, tj. banky nebo na základě potvrzení o platbě v hotovosti.
Jestliže je potřeba upravit objednávku manuálně Poskytovatelem (ať už z jakéhokoli důvodu), může ze strany Poskytovatele dojít ke zpoždění
aktivace Prémiové služby o několik dnů.
Vrácení peněz a odstoupení od smlouvy
Každý Uživatel, který využívá placené služby Poskytovatele má právo odstoupit od této Smlouvy a to do 24 hodin od data podpisu Rezervační smlouvy.
Jestliže se Uživatel rozhodne odstoupit od této Smlouvy, je povinen toto oznámit Poskytovateli a to v
dané lhůtě pro odstoupení. Uživatel je povinen tuto skutečnost Poskytovateli oznámit písemnou formou,
konkrétně e-mailem na adresu Zákaznické podpory (podpora@catagency.cz). V rámci odstoupení od této
smlouvy není potřeba uvádět důvod, nicméně oceníme, pokud jej uvedete, abychom se mohli zlepšovat.
Uživatel je oprávněn požádat Poskytovatele o možnost odstoupení od této Smlouvy ve lhůtě 24 hodin od jejího podpisu Uživatelem i v případě,
že byl předmět Smlouvy Poskytovatelem již v této lhůtě splněn. V takovém případě je ale nezbytné uvést důvod žádost o odstoupení.
Uvedený důvod, který může vést následně k uskutečnění odstoupení od této Smlouvy může být např. Dlouhodobé technické potíže ze strany
Poskytovatele, Neposkytnutí služby Poskytovatelem, která byla Uživatelem uhrazena. Poskytovatel si na základě této Smlouvy vyhrazuje
právo důvody přezkoumat a ověřit a následně rozhodnout, zda odstoupení uzná za právoplatné či nikoli.
Způsob vrácení peněz Uživateli
Jestliže je Uživatel nepodnikající spotřebitel, vrátí Poskytovatel peníze Uživateli do 14ti dnů od obdržení písemného požadavku a to
výhradně stejnou platební metodou, jakou byla platba Uživatelem hrazena nebo bezhotovostně.
Pokud je Uživatel podnikající osobou, tedy podnikatel, proběhne navrácení peněz Uživateli v zákonné lhůtě 60ti dnů od data
obdržení písemné žádosti o vrácení peněz a to buď stejnou platební metodou, na bankovní účet Uživatele nebo formou nevratné poukázky na
služby Cat Agency - voucherem. Slevové kupony na služby Cat Agency není možné Poskytovatelem proplatit.
Jestliže dojde k vrácení peněz Uživateli, je Poskytovatel oprávněn vypnout Uživateli placené služby.
Jestliže dojde k výpovědi Smlouvy ze strany Uživatele v jakékoli lhůtě, řídí se Výpověď podmínkami, uvedenými
v Rezervační smlouvě - především podmínkami o vrácení peněz, uhrazených v rámci rezervace. Uživatel výslovně souhlasí
s tím, že v takovém případě je Poskytovatel oprávněn účtovat Uživateli pouze náklady vzniklé s odstoupením od Smlouvy - zejména pak
náklady na úvodní schůzku u klienta, kde proběhl podpis Smlouvy: 380 Kč (náklady spojené s cestou a časem tráveným u klienta).
Poskytovatel je rovněž oprávněn účtovat Uživateli tzv. mimořádné náklady za mimořádné situace a to zejména:
Jakékoli úkony, prováděné na základě žádosti Uživatele mimo pracovní dobu, v noci či o víkendu, které se netýkají zdraví či potřeb hlídaného domácího mazlíčka,
náklady na převzetí či vrácení klíčů mimo pracovní dobu, v noci či o víkendu - v takovém případě je Poskytovatel oprávněn účtovat Uživateli
náklady ve výši 600 Kč a to zejména náklady spojené s vyzvednutím klíčů v zabezpečeném trezoru Poskytovatele a administrací s tím spojenou.
7. Reklamace a jejich uplatnění
Odpovědnost
Poskytovatel odpovídá za to, že poskytované služby a produkty obsahují vlastnosti, které jsou definovány v Ceníku Poskytovatele.
Dále poskytovatel odpovídá za to, že nabízené produkty a služby obsahují vlastnosti, které byly prezentovány v reklamě či jiném
propagačním zdroji Poskytovatele. Poskytovatel je také odpovědný za to, že jeho produkty a služby plně odpovídají právním předpisům.
Jestliže produkt či služba nedisponuje výše uvedenými vlastnosti a jste-li spotřebitelem, můžete požadovat
dodání nového produktu či služby bez vad - pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud se vada týká jen části, můžete
požadovat jen výměnu této části. Pokud to není možné, lze odstoupit od této smlouvy.
Právo na dodání nového produktu nebo služby nebo výměnu části máte i v případě odstranitelné vady, pokud
nemůžete produkt či službu řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě máte i
právo od smlouvy odstoupit.
Jste-li spotřebitelem, jste oprávněni uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.
Pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že produkt/služba byl vadný již při převzetí. Pokud práva z
odpovědnosti za vady nejsou uplatněna v době pro uplatnění práva z vad, stávají se nevymahatelnými.
Každou reklamaci je nutné uplatnit výhradně písemnou formou na adresu Hvozdecká 1378/10, 635 00, Brno
nebo také e-mailem na adresu podpora@catagency.cz.
Pokud jste spotřebitelem, bude reklamace vyřízena v zákonné lhůtě nejpozději do třiceti dnů. V případě jakékoli
reklamace jste povinni poskytnout potřebnou součinnost.
Pokud jste osoba podnikající, práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy.
9. Odpovědnost Uživatele za dodržování této smlouvy
Stanovení odpovědnosti Uživatele
Pokud Uživatel nedodrží podmínky této Smlouvy v jakémkoli bodu, vystavuje se tímto riziku přímého postihu a právních kroků ze strany Poskytovatele.
Kromě postihu formou přerušení dostupnosti veškerých služeb Poskytovatele hrozí Uživateli i jiný postih, který je zcela na uvážení Poskytovatele.
10. Úplné přerušení poskytování služeb Uživateli
Částečné či úplné přerušení služeb Poskytovatele pro daného Uživatele může Poskytovatel provést v případě, že Uživatel porušuje podmínky této
Smlouvy nebo má Poskytovatel podezření, že k porušování dochází. Přerušení služeb může být realizováno na dobu určitou či neurčitou a to i bez
zdání důvodu Uživateli. Dle této smlouvy Uživatel výslovně souhlasí s tím, že Poskytovatel může Uživateli přerušit služby částečně nebo
úplně na dobu určitou i neurčitou pouze na základě uvážení Poskytovatele.
11. Zpracování osobních údajů Uživatele
V rámci produktů a služeb Poskytovatele Poskytovatel shromažďuje osobní údaje Uživatele. Uživatel může být vyzván k zadání scývh osobních
údajů např. v rámci registrace. Konkrétní způsoby, jak zacházíme s osobními daty Uživatele můžete nalézt v sekci Ochrana osobních údajů.
Jestliže prostřednictvím produktů či služby Poskytovatele budete zpracovávat osobní údaje fyzických osob,
ať už z pozice správce nebo zpracovatele osobních údajů, zavazujete se dodržovat pravidla stanovená národní
legislativou upravující zpracování osobních údajů, a pokud se na vás vztahuje i Nařízení Evropského
parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním
osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně
osobních údajů), zavazujete se dodržovat i toto nařízení.
12. Mimosoudní řešení sporů
Mimosoudní spory řeší Česká obchodní Inspekce nebo Český telekomunikační úřad. Každý Uživatel, který je
spotřebitelem, má právo na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů.
13. Omezení odpovědnosti za škodu
Použití Služby je na vlastní riziko Uživatele. Poskytovatel neodpovídá za žádnou přímou ani nepřímou ani náhodnou ani jinou škodu
nebo újmu, včetně ztráty uložených dat, která je důsledkem užití nebo nemožnosti užití Služby či Webového rozhraní. Pokud by
navzdory výše uvedenému byla shledána povinnost Poskytovatele k náhradě škody nebo újmy, je tato povinnost omezena pouze do výše
úhrady za Službu do výše ceny dané služby. Toto ustanovení se netýká Uživatelů, kteří jsou spotřebiteli.
Poskytovatel neodpovídá za znemožnění či omezení Služby užívané Uživatelem způsobené poruchami provozu sítě Internet,
jakož i jinými okolnostmi technické povahy, které Poskytovatel není schopen ovlivnit nebo jejichž řešení vyžaduje
součinnost třetích stran. (např. nedostupnost serveru využívaného Poskytovatelem pro chod Služby).
Poskytovatel nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do Webového rozhraní či Služby nebo v
důsledku jejich užití v rozporu s jejich určením. Při využívání Webového rozhraní a Služeb nesmí Uživatel používat
mechanismy, programové vybavení, skripty nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz, tj.
především narušit funkci systému nebo nepřiměřeně zatěžovat systém, a dále nesmí vykonávat žádnou činnost, která by
mohla Uživateli nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další
součásti tvořící Webové rozhraní a Službu a užívat Webové rozhraní či Službu nebo jejich části či softwarové vybavení
takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
UŽIVATEL VÝSLOVNĚ ROZUMÍ TOMU A SOUHLASÍTE S TÍM, ŽE UŽITÍ STRÁNEK, SLUŽEB A PRODUKTŮ POSKYTOVATELE
JE ZCELA NA ZODPOVĚDNOST UŽIVATELE A ŽE STRÁNKY, SLUŽBY A PRODUKTY POSKYTOVATELE JSOU POSKYTOVÁNY „TAK, JAK JSOU“ A „DOSTUPNÉ TEHDY, KDY
JSOU DOSTUPNÉ.
Omezení odpovědnosti Poskytovatele je v takovém rozsahu, v jakém to umožňuje Národní legislativa.
Zároveň Poskytovatel nepodporuje, a nenese jakoukoli zodpovědnost za jakýkoli obsah, inzerci, produkt či služby
dostupné prostřednictvím webových stránek třetích stran.
14. Ostatní ustanovení
Provoz služeb Cat Agency
Poskytovatel veškerých produktů a služeb Cat Agency si vyhrazuje právo kdykoliv a bez předchozího upozornění
změnit nebo odstranit jakoukoliv část obsahu webových stránek Poskytovatele, případně přerušit provoz webových stránek Poskytovatele a to
na neomezeně dlouho dobu.
Postoupení třetí straně
Poskytovatel může bez vědomí a souhlasu nebo předchozího oznámení Uživatele postoupit svá práva nebo povinnosti podle těchto podmínek a
převést vlastnická práva a titul ke službám Cat Agency nebo licencovanému obsahu na třetí stranu.
Uživatel nesmí bez předchozího písemného souhlasu společnosti Poskytovatele postoupit ani převést žádné ze svých práv a povinností podle
těchto podmínek. Jejich postoupení (včetně úkonů směřujících k postoupení) bez předchozího výslovného a písemného souhlasu společnosti Poskytovatele
bude neplatné. V každém případě platí, že postoupení nebo převod podle tohoto odstavce sám o sobě neuděluje společnosti Poskytovatele ani
Uživateli právo zrušit v danou chvíli používané služby či produktu Poskytovatele nebo služby třetích stran.
Zpětná vazba
Pokud nám předáte návrhy, připomínky nebo jinou zpětnou vazbu týkající se služeb Poskytovatele (ať stávajících, navrhovaných nebo zvažovaných),
které jsou nebo mohou být předmětem práv
k duševnímu vlastnictví (dále jen „zpětná vazba“), tato zpětná vazba bude ve výlučném vlastnictví společnosti Poskytovatele.
Poskytnutím této zpětné vazby společnosti Poskytovatele berete na vědomí a souhlasíte s tím, že ji může Poskytovatel využívat
za účelem dalšího vývoje, úprav a vylepšení služeb, poskytování průběžné pomoci a technické podpory, oslovení vás pomocí obecných nebo
personalizovaných oznámení týkajících se společnosti Poskytovatele nebo žádostí o rozhovor na základě vaší zpětné vazby či jinak,
usnadnění, patronace a nabízení určitých propagačních akcí a sledování jejich účinnosti, sestavování souhrnných statistických údajů a
dalších agregovaných nebo odvozených informací, které může Poskytovatel využívat k poskytování nebo vylepšování svých služeb,
zlepšování zabezpečení údajů
v držení společností Poskytovatele a schopnosti předcházet podvodům, a plnění požadavků příslušných
zákonů a jiných předpisů. Kromě toho prohlašujete a zaručujete se, že taková zpětná vazba je přesná,
úplná a neporušuje žádná práva třetích stran; neodvolatelně postupujete na Poskytovatele každé právo,
nárok a podíl, který k takové zpětné vazbě můžete mít, a výslovně a neodvolatelně se vzdáváte veškerých
nároků kdekoli na světě v souvislosti
s libovolnými minulými, současnými i budoucími osobnostními právy, právy umělců nebo jakýmikoli jinými
podobnými právy k takové zpětné vazbě.
Změny podmínek užití
Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoli změnit tyto Podmínky užití. Zároveň se Poskytovatel zavazuje o změnách informovat Uživatele, a to
nejméně 30 dní před nabytím platnosti nových Podmínek. Tato skutečnost bude Uživateli sdělena e-mailem na e-mail Uživatele, který byl
použit při registraci Uživatele nebo je uveden v Uživatelském profilu jako e-mail "přihlašovací". Jestliže nové znění Podmínek neodmítnete
(písemně na e-mail podpora@catagency.cz), pak je dle této Smlouvy považováno, že s novými Podmínkami souhlasíte. Odmítnutí nových Podmínek
můžete provést písemnou formou na e-mail podpora@catagency.cz. V případě odmítnutí nových Podmínek již nedojde k automatické obnově služeb
a produktů Poskytovatele, je-li tato obnova aktivní.
Tato Smlouva vstupuje v platnost dnem poslední aktualizace: 1.1.2024.